Maj/juni ❤️

Varit riktigt dålig på att uppdatera märkte jag🙊 men sånt är livet som mamma antar jag, mycket att stå i! 


❇️ Börjat med babysim, och det verkar leiabus tycka om mer & mer för varje gång:) 

❇️Leia döptes också nu den 4/6, lillan var så fruktansvärt övertrött så det blev lite gap/skrik första 15 minutererna men sen var hon så duktig vår lilla prinsessa❤️


Hon växer så det knakar den lilla, så mycket som händer på en & samma gång. Börjat provsmaka på olika puré, gröt, banan m.m. Banan & vatten är favoriterna just nu, gröt går ner i ytterst små mängder.

Börjat använda sittdelen i vagnen, den är väldigt populär så det är den som gäller nu🙊 (vår lilla stora duktiga tjej). 

Om en månad bär det av två underbara veckor till Norrköping, ska bli så fantastiskt skönt! 



Första året på 13 år som jag förblir hemma från Spanien. Känns jätte tråkigt MEN vår sommar kommer bli så underbar med vår lilla skrutta 💛 
Nästa år blir det familjesemester till Spanien & längtar redan!! 

Lägger upp lite bilder också ❤️

❇️ Vi har också varit på bröllop den 13/5 för Tobias & Nathalie, det var så fint & underbart att få vara med och fira deras dag. 

❇️. Jag & min man firade 9 år den 25/5, helt sjukt vad tiden går fort & vad mycket man varit med om. Du & jag älskling ❤️ 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0