Hejsan,

Ja det var ju ett tag sen som sagt, men full rulle med föräldrarskap så har glömt bort bloggen😂

Använder ju bloggen mestadels för att lägga upp bilder eller skriva om händelser :) för att släkten i Norrköping/Jönköping  ska ska få följa & se :)


Vi hade det helt fantastiskt på vår första familjesemester i Spanien, hade kunnat stanna 3 veckor till🙌 men detta var ju också för att se hur hon klarar värmen & osv. Leia älskade Spanien, bada hela tiden, leka på stranden & bara få njuta av allt det goda ☺️

Leia har också påbörjat inskolning, blev 2 dagar sen låg vi sjuka ca 1 vecka. Men det funkar ok, hon blir totalt hysteriskt efter 30 min och skriker efter mamma/pappa vilket känns så fruktansvärt när man hör och sitter inne. Sen känns det sådär med mycket annat men vi kör på & provar.
(Sitter just nu på dagis) och Leia har varit ute själv med kompisarna & fröken i snart 45 min, skönt att det går bra hittills🙏

Leia har också fått en balanscykel av morfar som hon är helt kär i haha, och måste ha hälmen på när man yklar säger hon 🌸
Morbror & Lina satt också barnvakt första gången igår pch det hade gått superbra vilket känns så skönt🙏

Imorgon så är Leia & Pappa lediga, jag hoppar på ytterligare ett dygnspass hos pappa:) tänkte väl se om vi kunde lagat lite thaigryta & ev baka nått fredagsgott 👏 leia & kim kommer & äter lite mat hos oss så jag får min dagliga dos av dem två❤️

Sen får pappa & Leia besök av faster & Tim imorgon från Uppsala 😀 förhoppningsvis hinner jag också få träffa dem en stund innan dem vänder hemåt på Lör☺️

Lite bilder kommer nedanför ❣️

Ha en fin helg allihoppa😘🌹

(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0