TackđŸ€

(null)

TACK. 


TACK PAPPA FÖR ATT DU OCH MAMMA TRÄFFADES.

TACK FÖR ATT NI SKAFFADE TRE BARN.

TACK FÖR ATT NI HÖLL IHOP I 18 Ă„r.

TACK FÖR ATT JAG HAR SÅ MYCKET FINA BARNDOMSMINNEN & VUXNA MINNEN.

TACK FÖR ATT DU VAR EN SUPERMORFAR TILL MIN DOTTER. 

TACK FÖR ATT JAG FICK HÅLLA DIN ARM OCH DU MIN TILLSAMAMNS NED MOT ALTARET.
TACK FÖR ATT DU VAR DU!

TACK FÖR ALLT ÄLSKADE Pappa!
____________________________

NĂ€stan varje morgon dem senaste veckorna har tankarna farit ivĂ€g, till sista dagarna tillsammans med dig pĂ„ sjukhuset. 
Dagen dem ringde och berĂ€ttade att dem hade dĂ„liga nyheter och jag slĂ€ppte telefonen och bara skrek & grĂ€t. 
Jag visste att det skulle ske nĂ„n gĂ„ng, men chocken blev sĂ„ hĂ„rd & mĂ€ktig att det kĂ€ndes som nĂ„gon drog ur halva hjĂ€rtat ur bröstet.  

Sorgen försvinner aldrig, dagarna kommer dĂ„ jag bara totalt bryter ihop mitt i stĂ€dning, ute pĂ„ promenad, myser med  min familj. 
Jag hade kunnat sitta & skriva i timmar... 
ungefÀr samma saker för jag kommer aldrig aldrig ALDRIG att förstÄ varför detta hÀnde dig Pappa & bland bli sÄ jÀvla arg pÄ sjukvÄrden som inte lyfte ett jÀvla finger mot slutet för att hjÀlpa & underlÀtta.
Medveten att det inte hjÀlper att tÀnka
"what if" men det gör man ÀndÄ!!!

Glömmer aldrig hur rĂ€dd du var nĂ€r vi första natten fick Ă„ka upp, du lĂ„g dĂ€r i sjuksĂ€ngen och var helt förtvivlad. Du blev lugn nĂ€r du sĂ„g oss barn & ögonblicket glömmer jag aldrig! 
Du har givit oss sĂ„n trygghet genom livet & de det sĂ„ tydligt att vi gav dig den tryggheten nĂ€r du behövde den som mest var bĂ„de fantastiskt men ocksĂ„ sĂ„ ledsamt! 


Du har lĂ€mnat sĂ„dant tomrum och fotspĂ„r pĂ„ denna jordđŸ€Ž

Älskad.
Aldrig glömd.
Alltid saknad till tusen. 

đŸ€ŽPappađŸ€Ž


(null)

(null)

(null)

(null)




Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0