Saknad & Thai-Thai

Dagarna dem bara går vidare utan dig pappa. 
Känns så sjukt att du inte är här, upprepar mig men detta är så otroligt overkligt för mig att förlora min pappa NU! Så inte okej😔
Skulle ju skicka bilder till dig från Thailand & Facetima.. trodde aldrig du skulle ryckas ifrån oss såhär snart.. 💔
Har suttit och kollat igenom vår bröllopsfoton idag och Stortjöt för att se pappa gående med mig nedför altaret är helt jävla fantastiskt och Såå jobbigt samtidigt. Min Lilla fina pappa♥️
___________________

På torsdag åker vi till Thailand i två veckor med svärmor/Farmor.. 
Efter ha varit hemma nästan ett år med ångest, stress, utmattning samt nu då pappas bortgång & blev tvungen att avbryta skolan så känns detta väldigt lägligt att då bara åka iväg släppa allting och fokusera på mig själv & min familj. Men detta med ångest.. ja.. den har krupit sig fram igen sakta för vet inte riktigt hur jag ska hantera allting med Pappa, sen är jag fruktansvärt rädd för att bli sjuk i Thailand & speciellt Leia. Många tänker "jaja men det är ingen farfar bara undvik det, det & det" men svårt & släppa när det är sån stor oro i kroppen som jag inte kan styra över riktigt. 
Men gör mitt bästa för att behålla fokus på att allt kommer gå bra, vi kommer må bra.. 
Spännande & se hur det går att flyga såhär långt dels för min egen del men också för Leiabusen, vi har aldrig flugit mer än 4 Tim..



Vårt bröllop 9/7-2020 

(null)

(null)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0