Thailand

☀️ Hej från ett varmt & soligt Thailand ☀️


Jag har varit väldigt rädd, osäker och känt lite ångest inför resan till Thailand, även flygningen. Men det har gått över förväntan faktiskt. 10 Tim flygresa & 4 Tim buss. Leia hade små utbrott men fullt förståligt. 


Nu medans jag skriver detta ligger jag på stranden, leia bredvid sovandes innan lunchen och Kim & svärmor såklart också.

Underbart att bara höra hur vattnet "klunkar" och små vågorna som virvlar runt. 

Jag och Leia gick strandpromenaden imorse, plockade snäckor och bara känner hur kvalitetstiden bara är så behövlig & värdefull💕


Jag skickar bilder till Mamma Mikael & Amanda.. men det saknas en.. alltid.. vill skicka bilder härifrån till pappa & skriva hur bra vi faktiskt mår här borta, Leia är som en energiboll och fisk i vattnet. Stortrivs helt enkelt! Saknar dig pappa hela tiden & älskar dig alltid ♥️

MEN, känner att sorgen har på något sätt lagt sig åt sidan och jag fokuserar bara på att njuta med lilla familjen här & nu.. Du är inte glömd pappa jag behöver bara pausa ett tag 🌹


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Anna Oliw
2020-02-22 @ 06:40:25

Det så otroligt härligt ut...vet att Håkan unnar er denna resa💕




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0